Effektivt SEO kursus
Lær præcis hvordan du får din hjemmeside i toppen af Google på de bedste søgeord – uanset din branche og erfaring.
Alt bliver simplificeret så du virkelig forstår det – og får overblik
Har du forgæves forsøgt at få virksomhedens (eller din egen) hjemmeside i toppen af Google? Eller har du bare hørt hvor mange omsætningskroner der ligger i SEO, men synes det er for komplekst at finde hoved og hale i?
Det er helt forståeligt og sådan langt de fleste har det.
På dette intensive kursus bliver komplekse SEO simplificeret og forklaret så du virkelig forstår det – og får overblik. Du går hjem med en prioriteret plan med simple opgaver, så du med det samme kan komme i gang med at få de gode placeringer.
Tænk lige over at
Google rent faktisk er en (virtuel) gågade, hvor du kan ligge din butik på den aller bedste placering – lige dér hvor alle går forbi. Selvfølgelig kun dem der rent faktisk er interesseret i det du sælger (de har jo søgt efter det).
Du kan også ligge din butik langt nede af en sidegade hvor folk aldrig kommer forbi. Men, du vil – ligesom de fleste andre – nok helst have din butik på den bedst mulige placering.
Dét sker øverst på side 1
På en rigtig gågade er der ofte mange gode placeringer, på Google er der kun få – dem på side 1. Undersøgelser viser at ca. 80 % af dem der søger aldrig kommer om på side 2. Du skal altså være på side 1. Og helst øverst på side 1.
Er du der ikke, går du glip af kunder og omsætning – som går direkte til dine konkurrenter
Efter SEO kurset vil du vide helt præcist hvad du skal gøre for at for at slå konkurrenterne. Du går hjem med en udførlig liste med simple opgaver, som du kan løse lige når du har tiden. Du kan bruge nogle timer om ugen eller nogle timer hver dag – det er helt op til dig.
På dette kursus får du alle hemmelighederne og lærer helt konkret:
- Hvordan du – helt lavpraktisk – laver SEO på din hjemmeside – skåret ned til en ekstrem simpel 4 trins model
- Præcis hvilke faktorer Google kigger på, når de bestemmer hvem der skal have de bedste placeringer
- Hvordan du finder de bedste søgeord i lige netop din branche (og alle andre for den sags skyld)
- Hvordan du måler resultatet af dit SEO-arbejde, så du kan vise chefen præcis hvor mange besøgende, henvendelser, salg og lign. der er kommet fra Google