Det er, at jeg altid starter med at kigge på din virksomheds marketing (og strategi) “oppefra”, for at undersøge om det I gør lige nu, er det helt rigtige. Sådan at I høster de lavthængende frugter først; får mest muligt ud af jeres nuværende marketing. – Jeg får løbende henvendelser fra virksomheder, som vil have hjælp til én specifik marketingaktivitet, det kunne f.eks. være SEO eller Google Ads. Men hvor det simpelthen er det forkerte sted at starte, fordi der er mere omsætning/flere leads at hente, hvis der eksempelvis opsættes re-marketing eller e-mail marketing først.
Også insisterer jeg på at vi starter dér. Mit fokus er altid på at din virksomheds marketing bliver tænkt hele vejen rundt og kommer til at give de bedste resultater – både på den korte og lange bane.
Den anden store ting der gør forskellen er, at der kun er mig. Det vil sige, at det er mig du kommer til at holde møder med, snakke med, arbejde sammen med og snakke i telefonen med. Det er mig der laver marketingopgaverne for din virksomhed, mig der kigger på data og mig der lærer din virksomhed, målgruppe, branche, marked og konkurrenter at kende. Du kommer nemlig ikke til at skulle snakke med en sælger, så en konsulent, så en anden konsulent, så en udvikler, og så en sælger igen. Der er kun mig, hvilket gør samarbejdet bedre – og resultaterne ligeså.
Jeg hjælper virksomheder i de fleste størrelser og brancher. For nogle virksomheder står jeg for al markedsføringen, for andre arbejder jeg fokuseret med med én eller to marketingkanaler 5-20 timer om måneden. Ofte kombinerer jeg det med undervisning og workshopafholdelse for virksomhedens marketingmedarbejdere, som gør en kæmpe forskel.
Der er stort set lige så mange måder at skrue et samarbejde sammen på, som der er virksomheder.