Google AdWords kursus

Lær præcis hvordan du får flere kunder fra Google, til den billigst mulige pris – uanset din branche og erfaring.

Efter dette kursus er du AdWords specialist og kan styre virksomhedens AdWords 100 % selv

Har du før prøvet at sætte nogle AdWords annoncer op, men er i tvivl om hvad du reelt får ud af pengene? Synes du at hele AdWords-”systemet” er lidt forvirrende, eller måske har du bare hørt hvor mange omsætningskroner der ligger i AdWords, men synes det er rodet at finde hoved og hale i?

Det er helt forståeligt, sådan har langt de fleste det. Så er dette kursus for dig.

Du arbejder på din egen AdWords-konto på dagen og går hjem med en opgave-plan

Efter kurset går du ikke bare hjem med professionel viden, du går også hjem med hands-on erfaring – fordi du på dagen arbejder på din egen AdWords konto (har du ikke adgang til en, opretter vi en til dig). Du får altså erfaring med alle de opgaver arbejdet med AdWords består af.

Derudover går du hjem med en helt klar prioriteret opgave-plan, så du med det samme kan komme i gang med det spændende AdWords-arbejde – og med det samme kan begynde at få flere kunder fra Google.

Desuden..

Koster en AdWords konsulent (gennemsnitligt) 1000 kr. + moms i timen, så investeringen til kurset her er mindre end hvad 3 timer med sådanne én koster. – Og på 3 timer sker der ikke meget, han/hun skal først lære din forretningen, konkurrenter osv. at kende.  

Tænk lige over at

Google rent faktisk er en (virtuel) gågade, hvor du kan ligge din butik på den aller bedste placering – lige dér hvor alle går forbi. Selvfølgelig kun dem der rent faktisk er interesseret i det du sælger (de har jo søgt efter det).

På en rigtig gågade er der ofte mange gode placeringer, på Google AdWords er der kun få – dem på side 1. Undersøgelser viser at ca. 80 % af dem der søger aldrig kommer om på side 2. Du skal altså være på side 1. Og helst øverst på side 1.

Er du der ikke, går du glip af kunder og omsætning – som går direkte til dine konkurrenter

På dette kursus får du alle hemmelighederne og lærer helt konkret bl.a:

  • Hvordan du opbygger og arbejder med AdWords præcis som professionelle konsulenter gør det
  • Hvordan du får de billigste klikpriser og samtidig mere synlighed for færre penge
  • Hvordan du måler (og rapporterer) de resultater dit arbejde med AdWords skaber
  • Hvordan AdWords-arbejdet optimalt struktureres, så du kommer bedst fra start – og helt i mål
  • Hvordan du laver de bedste kampagner og annoncer – og skriver de bedste annoncetekster
  • Hvordan du finder frem til de bedste søgeord (kan også bruges til SEO-arbejde)