..er, at jeg altid starter med at kigge på din virksomheds marketing (og strategi) “oppefra”, for at undersøge om det I gør lige nu, er det helt rigtige. – Sådan at I høster de lavthængende frugter først; får mest muligt ud af jeres nuværende marketing. – Jeg får løbende henvendelser fra folk, som vil have hjælp til én specifik marketingaktivitet, det kunne f.eks. være SEO eller Google Ads. Men hvor det simpelthen er det forkerte sted at starte, fordi der er mere omsætning/flere leads at hente, hvis der eksempelvis opsættes re-marketing eller e-mail marketing først.
Også insisterer jeg på at vi starter dér. Mit fokus er altid på at din virksomheds marketing bliver tænkt hele vejen rundt og kommer til at give de bedste resultater, både på den korte og lange bane.
Jeg hjælper virksomheder i de fleste størrelser. For nogle virksomheder står jeg for al markedsføringen, for andre bruger jeg et par timer om måneden på at rådgive marketingafdelingen, og for andre arbejder jeg fokuseret med med én eller to kanaler 5-20 timer om måneden.
Der er stort set lige så mange måder at skrue et samarbejde sammen på, som der er virksomheder. Jeg underviser og afholder også workshops, både for hele marketingafdelinger og enkeltpersoner på diverse kurser.
Et samarbejde starter altså med en (kritisk) gennemgang af din virksomheds nuværende situation og markedet, samt de muligheder der ligger i de forskellige marketingkanaler. Dette ender ud i en komplet digital strategi og handlingsplan, som sikrer omsætningsvækst og brandstyrkelse.
Mif, personlig kontakt og dialog, fremfor bureau——